تخت خواب چوبی نوزاد آمیساچوب مدل بیتا

 

والدین در مدت زمانی که منتظر به‌دنیا آمدن فرزندشان هستند، سعی می‌کنند، مقدمات ورودش را مهیا کنند. یکی از این وسایلی که وجود آن در سیسمونی ضروری است، تخت خواب مناسب برای کودکی بوده که می‌خواهد پا در این دنیا بگذارد.

آرامش و سلامتی نوزادان از هر امری مهم تر بوده و افرادی که در زمینه تولید محصولات سیسمونی فعالیت می کنند باید به این موضوع توجه بسیاری داشته باشند. از این رو گروه تولیدی و محبوب آمیسا چوب همواره محصولات خود را با رعایت کلیه استاندارها و ایمنی کامل عرضه می کند. به همین مورد توجه اکثر مشتریان قرار گرفته است. ویژگی  جذاب این برند نام آشنا، امکان ساخت انواع سرویس خواب، برای کودکان و نوجوانان با طرح و اندازه دلخواه مورد نظر مشتری می باشد.

تخت خواب چوبی نوزاد آمیساچوب مدل بیتا درای طراحی کلاسیک و شکیل بوده و در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد تاثیر بسزایی دارد. جنس این تخت تمام چوب با استحکام و مقاومت بالا می باشد که امنیت و آسایش کودک را به بهترین نحو فراهم می کند.

رنگ جذابی که طراحان خوش ذوق آمیسا چوب برای این سرویس در نظر گرفته اند، فضای اتاق خواب را دل باز تر نشان داده و سبب انتقال آرامش و تسکین روح شده است. 
از این تخت چوبی نوزاد می تواند از بدو تولد تا سن 6 الی 7 سالگی به راحتی استفاده کند.


توجه: برای اطلاعات بیشتر با شماره 22970472-021 تماس بگیرید.

تخت خواب چوبی نوزاد آمیساچوب مدل بیتا

 

گهواره

تخت نوزاد کنار مادر

سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب کودک

تخت و کمد نوزاد

تخت و کمد کودک

سرویس خواب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.