تخت خواب دو طبقه دخترانه کودک و نوجوان آمیسا مدل آرامیس

 

کودکان عاشق هیجان و بازیگوشی بوده و همواره دنبال چالش بیشتر و مدل های جذاب و منحصر بفرد هستند. از این رو تخت‌ خواب دو طبقه  از جمله مواردی است که در طراحی آن می‌توان مانور زیادی به خرج داد.

در هنگام مواجه بودن با کمبود فضا و داشتن بیش از یک فرزند، انتخاب تخت خواب دو طبقه گزینه ایده آلی برای اتاق خواب می باشد. با انتخاب تخت خوابی کم جا نه تنها در ذخیره فضای مفید کوشا بوده بلکه در دیزایین و دکوراسیون اتاق خواب نیز موثر بوده اید.

شرکت تولیدی آمیسا چوب در زمینه تخت خواب های دو طبقه جایگاه ویژه ای داشته است. همچنین لازم به ذکر است که این برند ایرانی مدل  و طرح های تولیدی خود را بر اساس خواسته و ابعاد مورد نظر مشتری، سفارشی سازی می کند.

تخت خواب دو طبقه دخترانه کودک و نوجوان آمیسا مدل آرامیس دارای طرحی کاربردی و جذاب برای کودکان است که تمام احتیاجات کودک اعم از کمد، کشوهای مناسب و تخت میهمان را شامل می ‌شود. می ‌توان با انتخاب رنگ متناسب برای پسر یا دختر آن را سفارش داد.  همچنین در یک طرف تخت، نردبانی برای بالا رفتن دارد ولی در طرف مقابل یک سرسره تعبیه شده است که هم برای پایین آمدن و هم برای بازی کودکان کاربرد دارد. 

مهم ترین عامل در انتخاب تخت خواب جنس و کیفیت ساخت محصول می باشد. جنس این تخت دوطبقه ترکیب چوب راش و ام دی اف خارجی با پوشش رنگ بوده که توسط خلاقیت و دست های توانمند نجاران ایرانی با بهترین متریال و بالاترین کیفیت ساخته شده است.

همانطور که می دانید رنگ ها نقش بسزای در روحیه افراد و انتقال انرژی های مثبت دارند. رنگ صورتی و طرح فانتزی این تخت مطابق سلیقه و احساسات و عواطف لطیف دختر بچه ها طراحی شده است. لازم به ذکر است شرکت آمیساچوب با امکان تغییر در رنگ و ابعاد محصولات خود این اجازه رو به مشتریان عزیز می دهد تا سرویس خواب کودک و نوجوان خودشان را سفارشی کنند. این امکان در مدل آرامیس نیز وجود دارد تا با تغییر رنگ تخت خواب دوطبقه، این محصول تبدیل به تخت دوطبقه دخترانه گردد.

در سایز بزرگ و متوسط قابل تولید میباشد .
سایز بزرگ :
تشک خور تخت پایین 140*200 سانتی متر
تشک خور تخت بالا 120*200 سانتی متر 

سایز متوسط :
تشک خور تخت پایین 120*200 سانتی متر
تشک خور تخت بالا 90*200 سانتی متر

ابعاد کلی تخت با سرسره در حالت سایز بزرگ 170*260 سانتی متر
ابعاد کلی تخت با سرسره در حالت سایز متوسط 160*260 سانتی متر


توجه: برای اطلاعات بیشتر با 22970472-021 تماس بگیرید.

تخت خواب دو طبقه دخترانه کودک و نوجوان آمیسا مدل آرامیس

تخت خواب دوطبقه

سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب کودک

تخت و کمد نوزاد

تخت و کمد کودک

سرویس خواب

سرویس خواب نوزاد نوجوان

 سرویس خواب نوجوان

تخت خواب دو طبقه دخترانه نوجوان و جوان آمیساچوب مدل دریتا

 

برای دکوراسیون و طراحی یک اتاق خواب، زیبا و مدرن باید سرویس خواب و نحوه چیدمان آن به بهترین شکل انتخاب شود.

تخت خواب دو طبقه دخترانه نوجوان و جوان آمیسا مدل دریتا باتوجه به رنگ و طراحی لطیف و زیبایی که دارد مورد توجه اکثر دختر خانم ها قرار گرفته است.

همچنین برای این تخت خواب دو طبقه، تخت میهمان، میز تحریر و کمدی جذاب و جادارا، طراحی شده که در صورت نیاز می توانید سرویس خواب کامل را خریداری کنید.

میز تحریر یا میز کار از جمله وسایل کاربردی برای نوجوانان و جوانان جهت انجام تکالیف و کارهای روزانه است. میز تحریری که برای این تخت دو طبقه طراحی شده دارای تعدادی کشو  جادار در قسمت زیرین بوده که کمک بسیاری به نظم و جایگیری کتاب ها و وسایل مورد نیاز افراد در هنگام مطالعه می کند. همچنین در قسمت بالای میز تعداد باکس و قفسه تعبیه شده که می تواند به عنوان کتابخانه مورد استفاده قرار گیرد.

جنس تخت دوطبقه مدل دریتا ترکیب چوب و ام دی اف با پوشش رنگ درجه یک می باشد. در طراحی تخت خواب دوطبقه به دلیل استفاده از چوب در ستون ها و طراحی هوشمندانه استحکام و مقاومت این مدل تخت ها بسیار بالا بوده و تا سنین جوانی قابل استفاده می باشد.

همانطور که می دانید رنگ های روشن مثل رنگ سفید، صورتی و بنفش ملایم علاوه بر بزرگ و دلباز نشان دادن اتاق خواب در انتقال آرامش نیز موثر است. ترکیب رنگ سفید و بنفش این محصول جلوه و نمای خاصی به دکوراسیون اتاق خواب دختران می بخشد.


توجه: برای اطلاعات بیشتر و انتخاب رنگ دلخواه با 22970472-021 تماس بگیرید.

تخت خواب دو طبقه دخترانه نوجوان و جوان آمیسا مدل دریتا

تخت خواب دوطبقه

سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب کودک

تخت و کمد نوزاد

تخت و کمد کودک

سرویس خواب

سرویس خواب نوزاد نوجوان

 سرویس خواب نوجوان

تخت خواب دو طبقه کودک و نوجوان آمیساچوب مدل آرشام

 

دکوراسیون و انتخاب تخت و کمد، اتاق خواب کودک باید به گونه ای باشد که پاسخگوی دنیای زیبای فانتزی و احتیاجات آن ها باشد.

از زمانی که کاربرد تخت خواب های دو طبقه جنبه دکوراتیو پیدا کرد و به طرح و مدل های اصلی و اولیه آن ها المان های جدیدی اعم از کمد، میز تحریر، سرسره اضافه شد، جایگاه ویژه ای در بین کودکان و بزرگسالان پیدا کردند.

شرکت تولیدی آمیساچوب در زمینه تخت خواب های دو طبقه پیشرفت قابل توجه ای داشته است. همچنین لازم به ذکر است که این برند ایرانی مدل  و طرح های تولیدی خود را بر اساس خواسته و ابعاد مورد نظر مشتری، سفارشی سازی می کند. همچنین با مطالعه مقاله انواع تخت خواب های دو طبقه کودک و نوجوان و مزایای آن می توانید با مدل های مختلف تخت ها آشنا شده و انتخاب بهتری داشته باشید.

در طراحی منحصر بفرد، تخت خواب دو طبقه کودک و نوجوان آمیساچوب مدل آرشام کمد و ویترین زیبایی، به صورت خلاقانه ای تعبیه شده است. همچنین برای این تخت خواب دو طبقه چند منظوره، میز تحریر و دراوری جذاب تهیه شده که کامل کننده سرویس خواب کودک و نوجوان می باشد.

مهم ترین عامل در انتخاب تخت خواب، جنس و کیفیت ساخت می باشد. جنس این تخت دوطبقه تمام ام دی اف بوده که توسط خلاقیت و دست های توانمند نجاران ایرانی با بهترین متریال و بالاترین کیفیت ساخته شده است.

تشک خور تخت پایین 120*200 سانتی متر
تشک خور تخت بالا 90*200 سانتی متر 
ارتفاع تخت و کمد 160سانتی متر
عمق کمد 60 سانتی متر
عرض کمد 100 سانتی متر
ابعاد میز تحریر 100*80*60
ابعاد دراور 60*90*45 میباشد .

قابلیت سفارش در ابعاد دلخواه از طریق تماس تلفنی و مشاوره باکارشناسان فروش نینیکالا وجود دارد .


توجه: برای اطلاعات بیشتر و انتخاب رنگ دلخواه با 22970472-021 تماس بگیرید.

تخت خواب دو طبقه کودک و نوجوان آمیساچوب مدل آرشام

تخت خواب دوطبقه

سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب کودک

تخت و کمد نوزاد

تخت و کمد کودک

سرویس خواب

سرویس خواب نوزاد نوجوان

سرویس خواب نوزاد و نوجوان آمیساچوب مدل کارینا

 

همانطور که می دانید سرویس خواب مناسب و ایده آل در وهله اول باید آرامش، راحتی و خوابی آرام را به کودک هدیه دهد. از این رو انتخاب سرویس خواب مخصوصا برای نوزادی که تازه متولد شده و بیشتر ساعات روز را در خواب سپری می کند بسیار حائز اهمیت می باشد.

شرکت تولیدی آمیساچوب با تولید سرویس خواب و تخت و کمد برای سنین مختلف با استفاده از مواد اولیه عالی مورد توجه اکثر مشتریان قرار گرفته است. همچنین این شرکت با ارائه طرح ها و رنگ های مختلف و متفاوت همواره سعی بر آن دارد تا تمامی سلیقه ها و فرهنگ های مختلف ایران را دربرگیرد تا مشتریان خاطره و تجربه دلنشینی از خرید اینترنتی خود داشته باشند.

سرویس خواب نوزاد و نوجوان آمیساچوب مدل کارینا شامل تخت خواب دو منظوره نوزاد و نوجوان، کمد دو درب و ویترین می باشد.
سرویس خواب نوزاد کارینا یکی دیگر از تولیدات ارزنده این برند ایرانی بوده که بستری امن و راحت را برای نوزاد فراهم می سازد.
جنس این سرویس خواب نوزاد و نوجوان از ام دی اف درجه یک با روکش وکیوم است.

ابعاد تخت خواب نوزاد و نوجوان آمیساچوب مدل کارینا 80*180 سانتی متر می باشد.

کمد دو درب نوزاد آمیساچوب مدل کارینا دارای دو عدد کشو بزرگ و جادار بوده، همچنین داخل کمد فضای کافی برای کلیه لباس و وسایل نوزاد نیز وجود دارد. ابعاد این کمد 50*90 سانتی متر است.

ویترینی که برای سرویس خواب نوزاد و نوجوان آمیساچوب مدل کارینا طراحی شده، دارای مدل جذاب و شکیلی بوده که دکوراسیون اتاق خواب کودک و نوجوان را به بهترین نحو دیزاین می کند.
ابعاد ویترین کارینا 60*48*190 سانتی متر است.


توجه: برای اطلاعات بیشتر با شماره 22970472-021 تماس بگیرید.

سرویس خواب نوزاد و نوجوان آمیساچوب مدل کارینا

سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب کودک

تخت و کمد نوزاد

تخت و کمد کودک

سرویس خواب

سرویس خواب نوزاد نوجوان

 سرویس خواب نوجوان

شلف و جاعروسکی اتاق کودک