تخت خواب دو طبقه کودک و نوجوان آمیساچوب مدل رونیا

 

کودکان عاشق هیجان و بازیگوشی بوده و همواره دنبال چالش بیشتر و مدل های جذاب و منحصر بفرد هستند. از این رو تخت‌ خواب دو طبقه  از جمله مواردی است که در طراحی آن می‌توان مانور زیادی به خرج داد.

شرکت تولیدی آمیساچوب در زمینه تخت خواب های دو طبقه جایگاه ویژه ای داشته است. همچنین لازم به ذکر است که این برند ایرانی مدل  و طرح های تولیدی خود را بر اساس خواسته و ابعاد مورد نظر مشتری، سفارشی سازی می کند. همچنین با مطالعه مقاله انواع تخت خواب های دو طبقه کودک و نوجوان و مزایای آن می توانید با مدل های مختلف تخت ها آشنا شده و انتخاب بهتری داشته باشید.

تخت خواب دو طبقه کودک و نوجوان آمیساچوب مدل رونیا با طرح کلبه جذابی که دارد نماد آرامش و امنیت برای کودک بوده و امکان خیال پردازی را فراهم می سازد.

بهترین عنصر و المان برای سرگرمی کودکان طراحی سرسره ای زیبا در کنار تخت خواب است. سرسره متصل به تخت علاوه بر جذابیت تخت و پاسخگویی هیجانات کودکان، فضایی مناسب برای بازی و سرگرمی آن ها فراهم می سازد. 

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، جایگزین تخت خوابی که در طبقه پایین تخت خواب تعبیه شده، امکان ساخت فضایی مناسب برای بازی کودکان در صورت درخواست مشتری می باشد.

رنگ های متنوع و جذابی برای این تخت خواب دو طبقه کودک و نوجوان در نظر گرفته شده که قابل استفاده برای اتاق خواب دختران و پسران می باشد.


توجه: برای اطلاعات بیشتر و انتخاب رنگ دلخواه با 22970472-021 تماس بگیرید.

تخت خواب دو طبقه کودک و نوجوان آمیساچوب مدل رونیا

سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب کودک

تخت و کمد نوزاد

تخت و کمد کودک

سرویس خواب

سرویس خواب نوزاد نوجوان

 سرویس خواب نوجوان

شلف و جاعروسکی اتاق کودک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.